Welcome home to Sweden ^^

HEJSAN SVEJSAN, CHANTAL HÄR!
Det här har jag inte berättat,men mina föräldrar har vart i mitt och Mirandas hemland, Syrien. Så vår farmor fick passa oss. Under tiden dem var borta så sov väldigt många över oss, som Miranda, min bästis Bojana, Min andra kusin Daniel och min tredje kusin Jakob. Nästan varje dag har Jakobs föräldrar kommit över och tittat om vi behöver hjälp med ngt, som att laga mat och så. Jakob och min lillaa syster är SÅÅÅ lika!
Asså det är som om dem är tvillingar, de gillar samma sak och har samma personlighet, cmen den som är jobbigast är heltklart min kusin Jakob. Men nu ska vi inte prata om de.
Min mamma och pappa reste till Syrien förra Torsdagen. Och de kommer hem idag. Planet landar kl 14.45 men man vet aldrig, flygplan brukar ju vara försenade nästan hela tiden, så dem kanske kommer kl 16.00.
Dem sa att de hade köpt något när vi pratade i telefon sist, men jag vet inte vad de har köpt, men jag vet att det är fint, för båda har samma smak som mig(Asså bra smak, hihi <33).
Just nu så spelar min lilla syrra och min kusin Jakob Nintende64 som är jätte gammal, dem spelar ett spel som heter SMASH, det är jätte roligt så jag spelar typ det varje dag.Man kan vara Pichahu, Mario, Link, 
DK (Donkey Konk) och många fler. 
HAHAHA, vet du vad min kompis säger när hon ser att jag väljer Donket Konk???
Hon skriker: JAG ÄLSKAR DANMARK!!!!
HAAHAHAH!!!

FÖRLÅT, har torr humor, <333


Det var allt för mig (Men inte för dagen!)

Kommentera är ni snälla?
Tack för att ni tittade på mitt inlägg!



//Chantii


Kommentarer
Postat av: Clairy

HaHa!!!!

Jag vet, du har så torr humo Chantii!!!!

2010-04-11 @ 16:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0