Vilma sitter kvar :]

Vilma ska hem klockan halv åtta vilket är om en halvtimme Det ska bli så kul att ha kvar henne här. Hon fick en liten present av mig. Nämligen en nallebjörn med hjärtor på. Hon visar två bilder på nallen och henne när hon kommer hem. En bild som hon tog är på henne och nallen och en är bara på nallen. Ni kommer få se de när hon är hemma. Om hon får sitta vid datorn då, hehe. Idag har jag, Vilma och min lillasyster Melinda tagit en massa bilder som ni kommer få se när Vilma lägger ut de på nätet. Vilma skulle bli så glad om ni läste hennes blogg. Hon skrev ett inlägg innan detta inlägg, kolla in det. För att kolla in hennes superfina blogg klickar du bara HÄR. Jag och Vilma är inne på min MSN just nu, vi har lite kul. Jag ska se vad hon vill göra, hon kommer få en till överraskning av mig alldeles strax, hon kommer nog bli super nöjd! :] vi hörs. Jag berättar sen om hon blev super glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0