Tipsa om bloggen<33

Det är mHeej, Chantal här!!
Tips gärna om min och Mirandas blogg, säg gärna det till  dina vänner, kusiner och familjer och mycket mer! Det är många som läser bloggen men det kan såklart bli mer!
Tipsa om bloggen exakt som jag gjorde, fast med Mirandas andra blogg, jag sa till vänner, kusiner och olika människor jag inte ens känner, med det menar jag att jag sa till mina vänner på Gosupermodel. Man kan säga till sina vänner i sin klass och mycket mer.
Skulle bli shiita glad om ni skulle tipsa om den vakra bloggen!
Om ni tipsar om bloggen så skulle vi bli jätte glada och skriva lite mer inlägg (Om det går).
Ni behöver inte göra det men det skulle betyda mer än guld!
Det här är ett kort inlägg för det var kanske inte så viktigt för er, men det är det för oss <33

TAACK!!
Kramisar!


//Chantii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0