Tävlar om en bloggdesign

Hej ännu en gång alla fantastiska läsare!
Jag loggade in på http://bloggdesign.nu och skulle titta om det hade kommit ut nya gratis designer men sen fick jag syn på en tävling där man kunde vinna en helt fantastisk design. Reglerna var väldigt enkla så jag tänkte varför inte vara med? Jag skulle verkligen behöva en ny bloggdesign till min blogg, jag tycker inte så mycket om den som den är just nu men om jag vann denna designen skulle jag bli överlycklig och tro mig, jag skulle aldrig med tjata på en ny bloggdesign. Eller jo, kanske i Augusti eller nåt men ändå. Som sagt skulle jag bli överlycklig om jag vann. Vill inte du vara med och tävla om en helt ny bloggdesign? jag visste det :] Vill du det så klicka HÄR, vill du inte så synd för dig. Du går miste om en helt fantastisk design.
Puss&hej, skulle inte vilja vara dig♥ (eller det beror på vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0