Vad skulle du göra för att få en hund? (Frågestund)

Nu tänkte jag börja med en frågestund. Ni kan fråga på om hundar. T.ex ''Vad skulle du göra för att få en hund, hur skulle du övertala dina föräldrar? Eller så kan du fråga snabbfrågor som ''skulle du operera dig för en hund?'' och skulle jag det så kommer jag att svara ja eller nej. Jag hoppas ni ställer på så mycket som möjligt. Ni kan fråga vad ni vill, det finns liksom inga regler, förrutom att ni ska fråga om hundar! Är inte det toppen?

1..

2..

3..

FRÅGESTUNDEN BÖRJAR NU!
BÖRJA FRÅGA BABY!
D.S - DET ÄR JAG CHANTAL SOM SVARAR PÅ DE, INTE MIRANDA :]


Kommentarer
Postat av: Josef

HEJ! jag undrade om du skulle ge 400 kronor till en främmande om du skulle få en hunD!

2010-04-11 @ 15:56:30
Postat av: Bojana

JAG SKULLE INTE ÄTA GODIS PÅ ETT ÅR!!!!!



OJ,KOMMER SNART SKA BARA HÄMTA GODIS!

2010-04-11 @ 18:04:22
Postat av: Chantal

Asså Bojana: THANK YOU for making me sexyy!!!!!!!!!

2010-04-12 @ 16:26:25
URL: http://www.miicchaa.blogg.se (Den här)
Postat av: Chantii ♥♥

Josef, såklart jag skulle ge 400kronor till en främmande människa om jag fick en hund.

Asså en hund brukar koste 3000-20 000.



2010-04-12 @ 16:27:55
URL: http://miicchaa.blogg.se ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0