Skoldagen.

Hellu alla läsare! Vet att jag lovade att skriva ett till inlägg igår kväll men jag hann ju inte. Idag kommer jag inte hinna skriva många inlägg också eftersom att om en timme ska jag iväg och ha kör. Nu har vi kör både på Torsdagar och på Lördagar eftersom att vi ska ha konsären den 3 Maj så vi måste öva, öva och öva! Idag har jag vart i skolan och haft det helt underbart. Pappa köpte 10 påsar godis till discot, min lärare tackar honom så mycket. De här godispåsarna ska användas som priser inför tävlingarna som vi ska ha imorgon på skoldiscot. Det kommer bli så himla kul imorgon. Jag och alla mina kompisar kommer att festa loss. Det ska bli helgrym! Efter kören när jag kommit hem så ska jag och mamma baka kanelkaka. Jag har lovat att baka nåt inför discot imorgon. Det kommer finnas fikaförsäljning så jag var en av de som lovade att baka nåt tills imorgon. Idag har det inte hänt så mycket i skolan. Först så hade vi sovmorgon till klockan 09:00, det har vi varje Torsdag. Och sen när klockan blev 09:00 så fick vi läsa och sen så hade vi en liten samling och sen så arbetade vi lite. Vi hade engelskaglosor! undrar hur mitt resultat blev. Tror jag hade en fel iallafal. Vi har inte fått resultaten än men jag vet att jag bara hade ett fel. Eller jag vet inte men jag tror. Vad tror ni? Iallafal. När vi hade gjort engelskaglosorna så var klockan 09:30 och då hade vi rast till 10:00. Jag satt bara inomhus. Det är ju tråkigt att hålla på vara ute på skolgården när det håller på regna. Apropå det. Jag trodde våren var här men nu har det börjat regna och snöa igen! kan det bli värre? svara inte tack. Idag fick vi soppa med mjukbröd. Så gott! fast jag föredrar hellre soppa med pannkakor som vi oftas brukar få. Alltså inte pannkakor i soppa utan man får ta soppa (hur mycket man vill) och sen får man ta 3 pannkakor. Man brukar bli mätt, inte väldigt mätt men ändå mätt. När vi hade ätit lunch så hade vi rast en timme och sen så resten av dagen höll vi på prata om skoldiscot HIGH 5 FRIDAY som vi ska ha imorgon i skolans matsal. Det ska bli så kul! Medans vi höll på med discot så höll jag och en kille i min klass som heter David, vi höll på bråka för han kallade mig häxa. Han tycker jag är rolig och jag tycker han är rolig han med. Han är en väldigt snäll person, faktiskt, snällaste killen i klassen äsch. Jag tänker redigera bilder nu och sen tänker jag visa upp de redigerade bilderna här på bloggen. Förresten har jag ett par bilder som jag tänker lägga ut nu. De är redigerade av Vilma. Lite dålig redigering men ändå.
Puss&hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0