Shopping galen!!

Asså jag är bara shopping galen, så är det bara!
Idag på Gsm (Gosupermodel) så blev jag shopping galen.
Jag hade typ 300-350 gp (Gopengar) och sen så gick jag in till en affär som heter Vintage.
De är liksom några som säljer sina kläder, så att de får gopengar.
Om dem typ har använt kläderna i en vecka så kan de kanske sälja de för 10 kronor, även om de köpte de för 100. Så det var JÄTTE många kläder som typ kostade 1-30 gp.
Så jag köpte typ 10 kläder och nu har jag bara 100 GP KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blev shopping galen och det är inte bra, det kan sluta med att man t.ex. har 1 Gopeng kvar.
Och det är inte bra för man tjänar inte de så enkelt.

/Chantal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0