Sålt majblommor, fått ihop 1026kr, PÅ EN DAG :)

Heej, Chantal här!
I vår skola har vi börjat att sälja majblommor, men det har vår skola gjort länge.
Det här var första gången för mig.
Vi fick våra majblommor och så fick vi gå ut och sälja.
Det här var första gången för mig. Min lärare sa att om alla vi säljer paket var, och samma sak nästa år så kommer vi ha råd att åka till underbara Liseberg!!
Jag har aldrig vart där, så det blir första gången.
Men nu ska jag faktist komma till saker, jag har fått ihop 1026kr PÅ EN DAG!!
Det tycker jag är jättebra ;)
Jag och mina kompisar Bojana och Clairy stpg utanför McDonald's som ligger några meter från vår skola.
Vi sålde där och vi gick runt i medborgarplatsen, men det var inte bara vi där, på vägen träffade jag två killar från vår klass (Inte speciellt snygga), dem heter Adrian och Ebnu.
Men när vi såg dem så gick vi för vi ville inte sälja på SAMMA ställe.
Så det var då jag och Bojana och Clairy gick och sålde utanför McDonald's.
Då kom en underlig dam och vinkade till oss typ, eller hon viftade med sin hand.
Vi tänkte fråga om hon ville köpa majblommor men hon bara viftade med sina händer.
Vi blev skit skraja, så vi gick in i McDonald's tills hon hade gått.
Om du också säljer Majblommor så kan du säga hur mycket just DU fick in.



Kommentera majblomma
snälla majblomma
det majblomma
skulle majblomma
betyda majblomma
mycket majblomma

Läs det där utan att säga MAJBLOMMA :)

// Chantii<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0