Ont i händerna.

Hej ännu en gång alla läsare. Länge sen eller hur? nä, jag skojar :)
Jag har så himla ont i händerna just nu eftersom att jag var i köket och rev morötter med bara händerna.
Det gjorde så himla ont men jag gjorde 6-7 stycken morötter iallafal. Jag fick riva morötterna eftersom att
vi ska äta spagetti med köttfärssås och jag tror att mamma ska hälla all rivna morötter i köttfärssåsen.
Vad är det jag snackar om? så äckligt det skulle bli då, hehe. Jag funderar på att fixa en ny design åt mig.
Nån som orkar fixa en åt mig? isåfall skicka ett mejl till [email protected] eller så skickar ni en snabb
kommentar när ni läser detta. Jag vill helst inte ha designer av mina kompisar i verkligheten. Sorry men era designer är inte riktigt i min stil, jag gillar inte de så mycket. Hoppas ni inte blir ledsna nu. Vet ni vad, när jag höll på riva morötterna så råkade jag skära lite av huden så nu är det sår, äckligt. Jag tänkte visa en bild från förra året, tror jag att det var, eller så var det någonstans vid Januari eller Februari. Vilma, Alicia. Ni vet säkert när det var eftersom att ni är med på bilden sötnusar!


Modeller: Alicia (man ser inte ansiktet) Vilma i mitten, och jag med solglasögonen.
Fotograf: Alexander (kompis)
Alicia är en bra kompis medans Vilma är min bästa vän.
Vet ni vad, jag funderar på att bara ha Vilma som bästa kompis nu, Alex är min vanliga kompis från och med nu!
Puss&hej, skulle inte vilja vara dig♥ (eller det beror på vem du är)
D.S - Undrar om Chantal ska blogga idag, undrar inte ni heller det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0