Nu har hon åkt.

Hej ännu en gång alla fantastiska läsare :)
Nu har Vilma åkt hem vilket är väldigt tråkigt för mig som inte har nåt att göra.
Klockan är snart 20:00 vilket jag önskar att den inte var. Ni ska få veta en sak som hände vid busshållsplatsen Bergshöjden. Det hände en sak mellan mig och Vilma. Jag ville skämta lite med Vilma så jag sa ''Vilma, du tappade ditt huvud'' och så pekade jag neråt. Och då tittade hon neråt och började skratta. Jag började också skratta fast hon skrattade mer än mig. Hon hade kul, och när hon har kul har jag kul. Vi är bästa vänner nu och kommer förbli det♥
Hon fick en massa affischer av mig innan hon gick hem och så fick hon en nalle av mig som jag kallar för Nills. I busshållsplatsen så fotade vi lite. Jag fotade en bild på henne och hon fotade en bild på mig sen så kom bussen. Jag följde med henne till busshållsplatsen, ville inte att hon skulle gå ensam. Hon är ju min bästa vän. Innan vi skulle gå så frågade mamma om jag och Vilma ville ha en kanelbulle, jag tog en som alltid men Vilma tog ingen. Sen frågade mamma innan vi gick om vi ville ha jordgubb. Jag sa nej men Vilma sa ja. När vi promenerade till busshållsplatsen frågade jag henne varför hon inte tog en kanelbulle. Hon var mätt sa hon. Och så berättade jag för henne att jag hade skrivit en låt och hon ville höra den så jag sjöng halva. Jag lovade henne att skriva upp hela låten här på bloggen. Jag tänker göra det i nästa inlägg så håll kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0