Nu är det dags att panta!

Nu ska jag upp till Hallonbergen ensam, eller med Melinda och panta :]
Ska fråga Melinda först om hon vill följa med, skulle vara bättre om hon ville stanna här.
Som sagt måste jag verkligen skynda nu innan Chantal kommer. Måste ju vara här när hon kommer!
Jag lovar att skriva inlägg när jag är tillbaka, och så ska jag dessutom berätta hur mycket det blev.
Det är väldigt många burkar så jag vet inte om jag ska ta buss, det är pinsamt när folk kollar.
Och så vet jag inte om jag ska promenera, det är ju en massa folk som promenerar. Eller inte, det regnar ju nu så jag behöver inte oroa mig. Men jag ska nog dra och panta sen måste jag skynda hem för att gå ut och sälja majblommor med Chantal.
Puss&hej, skulle inte vilja vara dig♥ (eller det beror på vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0