Nackspärr, så ont!

Hellu alla läsare.
Min dag hittils har vart helt fruktansvärd!
Jag fick nackspärr när jag var på väg och platta håret.
Jag fick nackspärren vid 08:00 tiden och jag får ont fortfarande.
Hittade en sida som man kan läsa om man fått nackspärr, klicka HÄR.
Det står vad man ska göra och hur man får det och sådant. Är det kvar efter en vecka så måste man genast till akuten och kolla om det är allvarligt. Mitt nackspärr är väldigt allvarligt, enligt mig. Jag kan inte vrida på huvudet. Om jag gör det så kämpar musklerna för att hålla mitt ansikte rakt. Man måste promenera eller börja på gym om det gör riktigt ont. Jag är bara 11 år. Jag kan inte gymma? men promenera kan jag. Jag kanske ska göra det alldeles strax. Eller det beror på om jag inte får fruktansvärt ont! Idag har jag vart på kör. Jag var bara där en halvtimme, hade så ont i nacken så jag fick gå hem. När jag kommit hem gick jag till OKQ och hämtade ut ett TL-paket. Jag prenumerar ju på TL-paketerna. Endast för tjejer! När jag kommit hem så låg jag och vilade med mamma, pappa och Melinda. Men jag kunde inte vila eftersom jag hade så ont i nacken. När jag vilat så fick vi gäster. Min faster och hennes man. Jag frågade om de ville köpa majblommor och det ville de. De köpte 3 såna där för 10 kronor. Nu har jag 115 kronor. Detta är mitt andra paket. I mitt andra paket hade jag 750 kronor. Förresten. Jag glömde, jag och Melinda var ute och cyklade och samtidigt köpte vi glassar. Jag köpte TIPTOP och Melinda Daim. TIPTOP var så himla god, mycket godare än Daim, eller vad tycker ni? jag tycker så iallafal.
Jag har inget att göra just nu, jag ska alldeles strax in på GSM :] Vi hörs kanske lite senare.
D.S - Idag blir det myspys, det blev inget igår.
Puss&hej, skulle inte vilja vara dig♥ (eller det beror på vem du är)
http://www.gb.se/images/products/stycksaker/tiptop_sm.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0