Mm.. vad gott!

Hellu ännu en gång alla läsare. Var precis i köket och åt mat såklart :)
Det blev spagetti med köttfärssås och rivna morötter, så gott!
Vid matbordet satt min lillasyster Melinda, min storebror Jack & min storasyster Maggie. Jag åt två portioner, som alltid. Jag äter alltid två portioner när det är spagetti med köttfärssås. Inte min favoritmat men ändå min älsklingsmat! Mamma och pappa åt inte med oss eftersom att de är någonstans och ska köpa en ny cykel åt Melinda, och så kanske jag ska få rullskridskor. Har alltid velat ha det. Eller inte alltid men sen jag var 9 år kanske. Alltså i två år har jag velat ha rullskridskor. Hoppas de inte glömmer att köpa det åt mig. Mamma sa att det inte skulle köpa åt mig men jag hoppas att de gör det ändå, hon brukar luras lite. Jag har inte så mycket att skriva mer. Jag ska vara med och tävla lite nu så vi hörs väl?
Puss&hej, skulle inte vilja vara dig♥ (eller det beror på vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0