Marley & Jag (Film)

Heeej, Chantal här!
Jag tittar på en film som heter ''Marley & Jag'' , har redan sett den men ändå.
Den är bra och har faktist ganska bra skådisar som Jennifer Anniston  (Hon är med i Vänner)
Resten får ni se om ni tittar på filmen. Det här är ett ganska kort inlägg för jag tittar fortfarande på den, men jag vet ju ändå vad som händer. De som tittar med mig är min syrra Melissa, min kusin Jakob och hans mamma, och min farmor (Fast hon sover nu)
HAHAHAHA!!Så ni vet så är slutet väldigt sorgligt, hunden dör och.... Ooops!
Förlåt, hehe <33
KkOoMmEeNnTtEeRrAa


//Chantii ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda!

Jag har också sett den, den är jätte bra och hunden är så söt!

2010-04-10 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0