Ligger och bölar.

Stackars Melinda. Hon ligger och gråter nu eftersom att hon fastnade i hissen. Hon berättar att hon skrek hjälp en massa gånger men ingen hörde henne men sen gick hissen igen. Hon ligger fortfarande och bölar. Jag ska trösta henne nu så vi hörs lite senare. Förresten, undrar ni vad jag skulle gjort om jag hade fastnad i 4 minuter som hon gjorde? jag skulle ha gråtit så att mitt hjärta dunkade överdrivet mycket och så skulle jag hålla på klicka på 3an. Alltså vår våning. Det brukar alltid funka, hehe. Jag ska trösta henne nu sen ska vi få äta grön vattenmelon.
Mm, gott. Känn er frästade :]

Puss&hej, skulle inte vilja vara dig♥ (eller det beror på vem du är)
D.S - Börjar bli besatt av att skriva med denna skrivstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0