Hemma hos min gamla granne!

Hej alla söta, underbara läsare! Miranda här ♥
Jag är just nu hemma hos min gamla granne från Lättingebacken.
Alltså, är jag hemma hos min gamla granne Josef. Han har blivit så himla lång och så har hans röst blivit mörkare. Han sitter och spelar TV-spel medans jag sitter här och bloggar. Jag har inte så mycket att göra just nu så jag ska alldeles strax gå sätta mig med honom och Melinda, som också sitter där med honom. Han duschade när vi kom så vi fick vänta 10 minuter på att han skulle komma ut, han duschade i 2 långa timmar, sa han. Han sa dessutom att han somnade vilket är väldigt kul. Som ni ser har inte jag skrivit idag. Det är för att jag inte har tillgång till datorn så himla mycket därför så sitter inte jag så mycket. Igår kollade jag på Fredag den 13:e. Den kom ut på Canal Action. Den var så himla läskig. Jag hann inte titta på hela eftersom att min pappa och mina bröder skulle kolla på nån fotbollsmatch. Igår kväll fixade jag en bloggdesign till oss, alltså till min och Chantals blogg eftersom att den behövde lite liv. Jag vet inte hur man sätter in den, det är ett problem. Ett annat problem är att jag inte kommer kunna blogga så mycket, därför passar jag på nu när jag är hos Josef. Ska fråga han om vi kan gå ut på gården sen. Jag har inget att göra! :] Chantal kommer skriva mycket mer än mig här på bloggen, tror jag. Men det är för att hon har en egen liten laptop vilket jag inte har. Jag önskar mig en liten laptop, mobil och kamera när jag fyller år. Det är bara 4 korta månader kvar tills jag fyller år, längtar redan. Undrar vad jag får?
Äsch, nu ska jag sluta skriva. Jag måste ju komma på nåt att skriva eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0