Godmorgon läsare ^^

Godmorgon alla fantastiska läsare!
Jag vaknade för drygt 2 timmar sedan, kollade på TV, och väckte pappa som skulle göra frukost till oss.
Han brukar stå för frukosten på Söndagar, inte mamma, för hon går alltid till kyrkan :] Idag väckte hon inte oss så det blev ingen kyrka idag, typiskt. Jag skulle ju betala 50 kronor för att få hänga med på bowlinghallen som vi skulle till nästa Söndag. Hoppas bara att mamma inte glömt att betala. Ska ringa henne alldeles strax och efter det ska jag ut och cykla med min lillasyster Melinda här ute på gården, perfekt start på morgonen. Sen vid kanske 14:00-16:00 tiden ska jag och Melinda på bio, ensamma. Jag ska fråga mamma först om vi får. Typiskt att hon glömde mobilen. Hon är hemma hos min moster nu. Förresten så tände pappa på datorn åt mig och Melinda. Vi satt och spelade Tanks på spela123 :] det är ett jättekul spel som jag rekommenderar till alla er läsare! Äsch, nu måste jag på toaletten, klä på mig och sen gå ut med Melinda och cykla. Vem vet, vi kanske får glass? eller inte. Hehe, vi hörs?
Puss&hej, skulle inte vilja vara dig♥ (eller det beror på vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0