Fick inte följa med.

Fick inte följa med eftersom att jag inte tog på mig kläderna som mamma tog ut åt mig, typiskt. Men nu kan jag ägna mer tid åt att blogga, tror jag. Jag kommer inte på nåt annat att göra. Kanske ska kolla på Irene Huss ''Glasdjävulen'' klockan 21:00 eller 20:30. Irene Huss filmer äger ju måste jag säga! Alla filmer är på svenska eftersom att det är svenska skådespelare, äntligen en serie som är både på svenska och som är bra. Alla andra svenska serierna suger ju. Tumme ner till de. Kommer inte på några just nu men ändå. Ni undrar säkert hur fodralet på Glasdjävulen ser ut eller hur? tänkte visa er en bild men bli inte skrämda nu bara, okej? hehe.
http://cdon.fi/media-dynamic/images/product/001/626/1626999.jpg
Vet inte alls vad den handlar om, därför vill jag se den. Det är den fjärde filmen. Den första filmen heter Tatuerad Torso, den andra heter den krossande tanghesten, den tredje heter nattrond, den fjärde heter glasdjävulen och resten vet jag inte. Det finns iallafal 6 filmer, eller 7, minns inte riktigt men ändå. Jag tycker ni borde följa serien. Den är helt underbar. Rekommenderas från 15 år men 11 åringar uppåt klarar nog av den :]
Puss&hej, skulle inte vilja vara dig♥ (eller det beror på vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0