DEN BÄSTA SIDAN EVER!!(Efter den här)♥

DEN BÄSTA SIDAN EVER!! (Efter den här)♥
Den näst bästa sidan heter Gosupermodel. Jag kommer att skriva mycket om sidan.
Det kanske inte passar för killar men den är perfekt för tjejet.
 Så ni vet så handlar det om mode, du får styla ditt rum och din modell.
 Man kan köpa olika saker, som hår, smink, kläder och accesoarer.
Det är över 1 miljon som är medlem i den (I Sverige).
 Det finns bara inte i Sverige, utan i Danmark, Norge, Finland, U.S, Tyskland och i Nederländerna.
Min gubbe heter -..::..-
Den här sidan är så bra så att jag har c.a 10 gubbar i Sverige och c.a 2 i USA.
Det kanske inte är  er stil men det är min.
Det finns oxxå killar som är medlema, men helt klart mest tjejer.
Det finns 4 olika spel, om ni vill veta vilka spel det finns så gå in på http//www.gosupermodel.se.
Man kan bli olika nivåer, de går så här:
1. Nybörjare
2.Katalogmodell
3.Reklammodell
4.Toppmodell
5.Supermodell
6.Supermodell brons
7.Supermodell silver
9.Supermodell guld
10.Supermodell Platina
11.Supermodell Diamant

Såhär ser min modell ut på Gosupermodel:    


                                    
        

Jag föredrar den här sidan till alla tjejer!



KoMmEnTeRa !


//Chantii ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0