Dålig dag, idag -.-'

Heej alla min underbara läsare!!
 
Idag så har det vart ganska tufft, skulle sälja majblommor med kompisar som vi fick idag, men sen så ringde min mamma och sa att jag måste vara hemme kl. 3 för att öppna dörren för vår städerska, och vi slutade 20 över 2, och det tar ju c.a en ½ timme att komma hem, och så tar det c.a 10 minuter att gå hem, så det var OMÖJLIGT!!!!!!!!!!
Och så slutade vi senare än vad vi bruka så vi sluta typ halv 3!
Men gissa vad som hände sen..... Jag sitter lixom på tunnelbanan och när jag hör ´´FRIDGEMSPLAN´´ där jag bor så stiger jag av, och gissa vem jag träffa där.... VÅR STÄDERSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså blev skit arg, ville gärna sälja majblommor med mina coola kompisar, men nej nej.
Men det värsta ha inte ens börja. Jag kom hem och tog av min jackan och så, sedan så knackar det på dörren, och jag öppnar och gissa vad??
DET ÄR MIN STORE BROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så behövde egentligen inte kommit hit.
DUMMA STÄDERSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aja, tack för att du/ni tittade på  vår underbara Blogg!

//Chantii


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag har också en städerska!

Min är kines, haha :)

2010-04-13 @ 15:45:13
Postat av: Anonym

naaw, synd !

/miranda

2010-04-13 @ 15:57:17
Postat av: miranda

TAAACK ;D

2010-04-14 @ 14:54:50
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0