Dags att dra!

Hello alla läsare, Miranda här!
Nu är det dags att dra. Jag är ju inte hemma så mamma sa att vi ska åka nu.
Vi kanske ska hem till min faster och sitta utomhus, de har en trädgård. Det är kul att leka ute där :]
Eller vi ska vara här 20 minuter till eller nåt så jag ska gå sitta med Josef innan vi drar.
Det låter knäppt men, jag ska låta Melinda sitta vid datorn nu. Jag brukar aldrig låta henne menmen.
Äsch, vi hörs kanske inte mer idag. Eller, det tror jag nog att vi gör. Nu måste jag skynda mig.
/KRAMAR SÅ LÄNGE ♥
P.S - Får jag sitta vid datorn hemma så skriver jag dagens läskiga, dagens humor, dagens sötaste och dagens coolaste så håll utkik, jag kommer att skriva mycket, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0