Dags att dra hem :]

Hej alla läsare! :] Miranda här. Vet att jag inte bloggat på länge men jag har en bra anledning till varför. Jag får inte sitta vid datorerna. Alldeles strax ska jag dra hem. Vi fick majlblommorna idag och nu ska jag ut och sälja! Jag har redan fått runt 40 kronor vilket är väldigt bra. Jag fick lite extra pengar. Nu ska jag dra hem med Wahazit, vi hörs. Hörni, om jag inte skriver idag eller på några dagar är det som sagt för att jag inte får. Förresten, vill ni köpa majblommor eller nåt sådant så mejla till [email protected]. Det skulle vara kul om ni ville köpa lite. Äsch, nu tjatar Wahazit om att hon vill gå så nu drar vi. Förresten, igår vad jag och Melinda ute och cyklade. Pappa tittade på. Det kanske händer idag med och så kanske vi får glass eftersom att det är ett sånt underbart väder. KRAMAR SÅ LÄNGE♥ Förresten, tack för tipset om min blogg älskling Chantal, saknar dig redan :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0