Dagens humor ^^


http://www.skrattnet.se/images/joke_pic/295.jpg
Hahahah :) jag skrattar verkligen ihjäl mig. Den här björnen är så himla söt men samtidigt rolig. Hur kan en björn sova så? särskilt en isbjörn. Är det så de sover? isåfall visste inte jag det. Kan ni tänka er? jag skulle vilja se en björn ligga sådär någonstans. Kanske finns det isbjörnar som ligger så just nu eller vad säger ni? tyckte ni att den här passade som dagens humor? isåfall så kommer ni att garva ihjäl er när ni ser dagens humor imorgon. Den kommer att vara extra rolig, belive me :]
Puss&hej, skulle inte vilja vara dig♥ (eller det beror på vem du är)
Ett inlägg skrivet av Miranda :]

Kommentarer
Postat av: Bojana

HAHHAHAHA,Fett smexii

2010-04-16 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0