DAGENS HUMOR ^^



Hehe, denna videon är skit rolig. Jag och Chantal valde att ha den som dagens humor eftersom att jag hade den som dagens humor på min blogg, alltså på Mirandasdagbok :] Titta på videon flera gånger, ni kommer att bli helt besatta. Vet ni vad, rösten på bajskorven låter helt puckad, Min favoritdel med päronet är när han säger ''du luktar bajs'' och favoritdelen med bajskorven är när han skjuter päronet, haha! Jag låter helt puckad men fantastisk är jag. Hörni, det kommer säkert flera inlägg lite senare idag. Vi vill vara proffs på att skriva. Som ni kanske inte vet, eller jag vet inte om Chantal har berättat detta, men det kommer bli jag som bloggar mer än henne eftersom att jag är helt beroende. Puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0