Chantal fyller år!

Hellu alla läsare. Förlåt att jag och Chantal inte bloggat på länge det är bara det att vi har varit upptagna med en massa saker :) Chantal fyller år idag! Grattis♥ Jag ringde henne för 2 minuter sen och grattade henne. Vet ni en sak? vår kusin var gravid och hon fick sitt barn idag på Chantals födelsedag. Chantal blev så himla glad. Hon har fått en del presenter berättade hon. Jag hoppas hon får en oförglömlig dag. Hon ska ha kalas den 8 Maj men då fyller ju min storebror 16 år. Haha. De kanske ska fira den tillsammans. Nä jag skojar. Han blir ju 16 och hon blir 11 som om han skulle vilja fira den med en unge som han brukar kalla oss för då. Iallafal. Släng en kommentar där ni grattar henne sen ska jag visa henne alla kommentarer. Kom igen nu. Var snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0