Äntligen hemma!

Hej alla underbara läsare!
Har en underbar liten bebis hemma hos mig just nu. Det är min syssling Janett som är på besök. Hon är världens sötaste unge. Det är inget att tvivla om. Hennes mamma, hennes mormor och hon kom och skulle hälsa på. Janett sitter och leker med en docka som jag lekte med när jag var liten. Hon kramar den hårt för att se om den är skön. Är den inte skön, så slänger hon den vartsomhelst. Imorgon är det äntligen Fredag. Ska bli så himla kul :] Idag har jag vart i skolan. Vi hade sovmorgon idag. När vi var i skolan fick vi först läsa sen skulle vi ha engelska. Vet ni vad? Janett sa precis till en Shrek docka: ''sova bebis'' på bebisspråk. Haha, man fattar vad hon säger vilket är bra. Förresten det som var så gullt är att när hon sa ''sova bebis'' klappade hon shrek dockan på huvudet, haha! Okej, nu kommer nåt ännu värre. Hon tog min Hannah Montana diodorant och sprejade på hennes hand och sen la hon det på dockorna, hon kan inte göra nåt roligare hehe. Jag sa till henne ''Nej, inte göra så'' sen härmade hon mig och sa ''Nej, inte göra så'' alltså för att visa att hon förstod. Hon försöker ta bort vår gardin men sen sa jag ''Nej'' och sen blev hon rädd och började lé. Hon är så himla söt! Finns ingen sötare som sagt. Vet ni vad? Min docka kan prata och vartenda gång den pratar så slår min syssling på den, hehe. Det är ju hon som får den att prata. Så dum hon är :]
Men fortfarande söt. Idag efter skolan var jag i klubben lite sen så åkte jag och min kompis Manda buss upp till Pris Xtra och sålde majblommor. Utanför Pris Xtra så såg vi Alicia, Beatrice & Ellen som också sålde. Jag sålde inte nånting. Idag redovisade jag mina 750 kronor jag hade sålt för och fick 75 kronor själv. Jag har fått en ny påse nu, så jag säljer om från början. Hittils har jag sålt 40 kronor, vet att det är lite. Men detta är första gången jag säljer? Jag har aldrig sålt majblommor förr, och när jag säger aldrig så menar jag verkligen aldrig. Men, det ska vi ändra på. Imorgon eller på Lördag ska jag till Chantal (min kusin) och då ska vi sälja majblommor tillsammans. Hon vet hur man gör. På en dag sålde hon för 1320 eller nåt. Men det var runt 1000. Hon är så himla duktig och snäll. Hoppas jag får sova över hos henne imorgon eller på Lördag. Hos henne har man alltid kul!
Men nu har inte jag så mycket mer att skriva förrutom att jag kanske ska gå sälja snart. Hörs sen?
KRAMAR SÅ LÄNGE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0